Iskani niz je bil najden v DRUGI VSEBINI:
ADR
sl nadsinhronizacija, ADR, nah, nahsinhronizacija
Postopek v filmski in televizijski poprodukciji, pri katerem se zvok dialoga znova posname v studijskem okolju, sinhrono z montirano sliko. Uporablja se za nadomestitev prvotnega dialoga, ki je bil neustrezno posnet, je tehnično oporečen ali ga je treba vsebinsko spremeniti.
automated dialogue replacement
sl nadsinhronizacija, nah, nahsinhronizacija
Postopek v filmski in televizijski poprodukciji, pri katerem se zvok dialoga znova posname v studijskem okolju, sinhrono z montirano sliko. Uporablja se za nadomestitev prvotnega dialoga, ki je bil neustrezno posnet, je tehnično oporečen ali ga je treba vsebinsko spremeniti.
dolly shot
1. sl posnetek z vožnjo, posnetek z vozička, vožnja
Posnetek, posnet z vozička za kamero, običajno postavljenega na tračnice.
2. kader z vožnjo, kader z vozička, vožnja
Kader, posnet z vozička za kamero, običajno postavljenega na tračnice.
over-the-shoulder
sl prek rame
Posnet na način, da je kamera postavljena za hrbtom enega nastopajočega in snema prek njegove rame, tako da zajame drugega nastopajočega ali objekt na drugi strani, ki je obrnjen proti prvemu nastopajočemu ali kameri.
over-the-shoulder shot
1. sl kader prek rame, prek rame
Kader, ki je posnet tako, da je kamera postavljena za hrbtom enega nastopajočega in snema prek njegove rame, tako da zajame drugega nastopajočega ali objekt na drugi strani, ki je obrnjen proti prvemu nastopajočemu ali kameri.
2. posnetek prek rame, prek rame
Posnetek, ki nastane tako, da je kamera postavljena za hrbtom enega nastopajočega in snema prek njegove rame, tako da zajame drugega nastopajočega ali objekt na drugi strani, ki je obrnjen proti prvemu nastopajočemu ali kameri.
point-of-view
sl subjektivni
Posnet na način, da pogled kamere predstavlja pogled subjekta, kamera pa je lahko statična ali pa se premika po določeni poti, ki predstavlja premikanje subjekta. Ustvarja vtis, da se gledalec premika skupaj s subjektom ali da se premika okoli njega. To poveča napetost, vživljanje gledalca, poudari dogajanje ali prikaže okolico v dinamični perspektivi.
POV
1. sl subjektivni pogled
Pogled kamere, ki predstavlja pogled subjekta, kamera pa je lahko statična ali pa se premika po določeni poti, ki predstavlja premikanje subjekta. Ustvarja vtis, da se gledalec premika skupaj s subjektom ali da se premika okoli njega. To poveča napetost, vživljanje gledalca, poudari dogajanje ali prikaže okolico v dinamični perspektivi.
2. subjektivni
Posnet na način, da pogled kamere predstavlja pogled subjekta, kamera pa je lahko statična ali pa se premika po določeni poti, ki predstavlja premikanje subjekta. Ustvarja vtis, da se gledalec premika skupaj s subjektom ali da se premika okoli njega. To poveča napetost, vživljanje gledalca, poudari dogajanje ali prikaže okolico v dinamični perspektivi.
SFX
1. sl posebni učinki, posebni efekti
Tehnični trik ali vizualni učinek, ustvarjen v poprodukciji avdiovizualnega dela ali v živo med snemanjem, da bi prikazali dogodke, situacije ali elemente, ki niso mogoči ali so prenevarni za izvedbo v resničnem življenju. To vključuje uporabo računalniške grafike, animacije, mehaničnih naprav, maket, maske, posebnih orodij in drugih tehničnih sredstev za ustvarjanje vizualnih čarovnij. Ustvarjalcem omogoča, da predstavijo zgodbo na načine, ki bi bili sicer nemogoči.
2. zvočni učinki, zvočni efekti, šumi
Ločeno posnet zvok ali zvočni dogodek, ki običajno ni posnet v času snemanja avdiovizualnega dela, temveč je dodan ali nadomeščen v poprodukciji. Uporablja se za poudarjanje, dopolnjevanje ali simuliranje zvočnosti okolja in dogajanja v avdiovizualnem delu. Vključuje lahko širok spekter zvokov, od naravnih zvokov kot so npr. eksplozije, zavijanje vetra, dež, ptičje petje, krik, pisk vlaka, vžig motorja, zapiranje vrat, do popolnoma izmišljenih in futur...
sound effect
sl zvočni učinek, zvočni efekt, šum
Ločeno posnet zvok ali zvočni dogodek, ki običajno ni posnet v času snemanja avdiovizualnega dela, temveč je dodan ali nadomeščen v poprodukciji. Uporablja se za poudarjanje, dopolnjevanje ali simuliranje zvočnosti okolja in dogajanja v avdiovizualnem delu. Vključuje lahko širok spekter zvokov, od naravnih zvokov kot so npr. eksplozije, zavijanje vetra, dež, ptičje petje, krik, pisk vlaka, vžig motorja, zapiranje vrat, do popolnoma izmišljenih in futurističnih zvokov npr. zvoki izmišljenega orožja, komunikacijskih naprav, vesoljskih plovil, ki pomagajo ustvariti bolj realistično ali dramatično zvočno izkušnjo za gledalce.