Iskani niz je bil najden v DRUGI VSEBINI:
arhitektonski način oblikovanja
Melodijska dionica nastala slaganjem manjih glazbenih cjelina u veće i tako do krajnjeg rezultata - glazbene umjetnine kao slagalice.
sl arhitektonski način oblikovanja - Eden izmed dveh osnovnih načinov oblikovanja melodije. Pri arhitektonskem načinu je melodija sestavljenja iz manjših delov, vsebuje različna ponavljanja in je večkrat oblikovana simetrično.
dubinac
Najniža nota unutar određene fraze ili bilokoje druge ritmijsko-melodijske cjeline.
sl glavni nižek - Najnižja nota v oblikovanem floridusu. Za razliko od viška, ki je le eden, se glavni nižek lahko ponovi.
dvostruki kontrapunkt s oktavnom transpozicijom dionica
Premještanje dionica u dvostrukom kontrapunktu za oktavu na više ili na niže.
sl enojna prestavitev - Prestavitev narejena pri dvojnem kontrapunktu oktave, ko eden izmed glasov obleži, drugega pa prestavimo v ustrezni smeri, in sicer spodnjega za oktavo navzgor ali zgornjega za oktavo navzdol.
jednostrani pomak
Pomak kada se jedan glas kreće, a drugi izdražava ili ponavlja isti ton.
sl stransko gibanje glasov - Gibanje dveh glasov, ko eden obleži, drugi pa se giblje.
slušne kvinte
Kvinte koje nastaju kad jedan od dva glasa koji čini kvintu u sljedećem akordu s nekim trećim glasom opet tvori kvintu. One se čuju kao paralelne i nisu dozvoljene samo ako se pojedini glasovi ne mogu međusobno razlikovati bojom niti dinamikom.
sl slišne kvite - Neuporabno gibanje, ki nastane takrat, ko eden izmed dveh glasov, ki je tvoril kvinto, v naslednjem akordu z nekim tretjim glasom zopet tvori kvinto.
termin nema odgovarajućeg ekvivalenta
sl vzpon - Eden izmed treh osnovih oblikovnih elementov floridusa. Del, pri katerem melodija raste in seže do viška, oz. najvišje note melodije.
evolucijski način obikovanja melodije
Eden izmed dveh osnovnih načinov oblikovanja melodije na način, da je melodija nesimetrično grajena, ni sestavljena iz manjših delov in ne vsebuje ponavljanj.
sl razvojni način gradnje - Način oblikovanja melodije na način, da je melodija asimetrično građena, dakle umjesto ponvaljanja, uvijek se nadograđuje novim materijalom.